Tuesday, February 19, 2008

屎眼紅紅

Warning, 18sx. NOT SUITABLE to people who can't accept vulgar language.
It was funny like the other video. Must post :D.

Remake of Twins' song 眼紅紅



仍然懷念他 捽西當做挖沙
一片黑摺飽 期望中出一下
獨白:以後我都無用過支ky 至於刀甲......
奇拿要放出一切 而我變做淫娃

人人談論我 將我當做笑話
因我吹過他 唔及寶寶功駕
獨白:不過 點都好過果個Edison丫 佢潛左水之後 就無返過黎喇
但能夠與他打炮 沒有用套都不怕

*我最初嫩紅 現在屎眼通紅
我昨日其實太天真任你桶
我再不嫩紅 但願不似黑洞
插晒但仍沒有feel到 預計之中
然而佢越插越激動 這奶撻感覺怎形容
肛交難忘 掉到好痛(肛交難忘 搞到好痛)
拿著舊日合照 相中我在吃香蕉
我想講的說話得一句掉
為何擒住她 屎忽已被插花
抽插得太多 求用ky一下

獨白:原來好恨得到人地既原諒係咁辛苦o架
獨白:不過有得恨總好過無得恨

奇拿要放出一切 別要動氣責怪他

Repeat *

但始終有人想起也都
有一天會為這張照片
淫笑/可笑

No comments: